Sunday, January 3, 2010

2010 begins..

Tahun baru muncul lagi..Alhamdulilah, masih diberi peluang untuk hidup d muka bumi yang makin uzur ini..orang kata, tahun baru, azam baru..aku? heee..aku rasa,tiap2 thn pon azam aku sama ja..tp cuma bersemangat pada awai thn jaa..bila dah ujung thn, mula la terasa yg azam aku tak t'laksana rupanya..

Bila tahun baru menjelma, itu bererti umur kita pon semakin bertambah..dah banyak dosa dari pahala..manusia mudah lupa..bila Allah tarik nikmat sket, baru la terasa berdosa padaNya..itu yang terjadi kat aku pada 1 Januari 2010..Allah uji nikmat sihat aku..astaghfirullah,bila satu bhgn bdn sakit,seluruh anggota merasakannya..namun,aku bersyukur, Allah masih beri aku peluang..peluang utk sedar diri..

Di sebalik dugaan itu, Allah beri aku rezki lain..nikmat lain..amin..Ya Rabbal A'lamin..

No comments:

Post a Comment